Bik Bok & JC

Heeeejsanhoppsan!
Var på A6 en sväng med Saga idag efter skolan och impulsivköpte lite linnen. Jag har blivit lite småkär i JC:s enfärgade brottarlinnen (Marwin, 2 för 249:-), så himla sköna! Dom är dessutom lagom långa för att kunna användas till tights men inte för långa för att ha till jeans och sånt också. De två främre är från JC, och det persikofärgade linnet är från Bik Bok.
Kollade in ett par shorts på Bik Bok som kom ut i butik för någon dag sen, och jag kunde inte låta bli att köpa dom, så himla kär är jag! Hoppas bara att dom inte töjer sig, för då skjuter jag någon!
Idag på svenskan fick jag sitta och förklara filmen Moliére för Brittany, då kände jag mig VIKTIG, fiiint du.
.
Nu tjatar Jonna på mig att jag ska leta fram termobyxor tills imorgon, vi ska nämligen åka till Isaberg och åka skidor! Jag är riktigt sugen på att testa snowboard för första gången i mitt liv, men vi får se hur kaxig jag är när vi väl kommit fram.. haha!
Herrå

Kommentarer
Postat av: Linda Ström

ditt as, har du köpt dom otroligt snygga jeans shortsen. äÄskar dom!! :D

Men i närmare eftertanke så passar du nog bättre i dom, cause girl. you are beautiful ! <3

2011-02-03 @ 20:28:14
URL: http://Idetoandliga.devote.se
Postat av: Ellen

ja men visst är dom underbara! :D men damn girl, vad snackaru om?! köp dom du med så kan vi vara usa-iska tillsammans! :* <3

2011-02-03 @ 23:17:07
URL: http://inadequacy.blogg.se/
Postat av: kyntii

OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!

DU HAR KÖPT DOM DÄRA SHORTSEN JAG VERKLIGEN VERKLIGEN VILL HAAA! OOOOHHH!!! GUUUUUUUD SÅ SNYGGA DOM ÄRRRRR!

DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

2011-02-04 @ 14:20:22
URL: http://mirakelprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0