Vinnare av de 2 första fulklapparna!

Den femtonde december skulle man gratta mig, och av alla huuundra deltagare var det ANTONIA som gjorde detta på bästa sätt!



Antonias blogg-url ser ni ooovanför men här kan ni får en länk om ni är för lata för att skriva!


Antonia! När du ser det här så skulle jag vilja att du skickade ett mail med din adress till mig ([email protected]), för jag tänkte nämligen skicka ditt pris på posten! (Fulklappen är fortfarande lite hemlig i ditt fall) :D
_______________________________________________________________________________________________


Den 16 december var det återigen sjukt många Fulklappsintresserade peeps, men duden som fått fram det rätta svaret är SMARRE!

Här har ni länken till Smarres blogg, och Smarres pris är något pepprigt precis som utlovat!



Köpte en DrPepper för typ en månad sen men insåg i efterhand att jag aldrig kommer dricka den. Så varsågod Smarre här får du en varm burk läsk grattisgrattis till fulklappen!!
Hur hon ska få sin äckliga kolsyrade fulklapp vet jag fan inte, MEN VI FÅR VÄL HÖRAS PÅ FACEBOOK OCH BESTÄMMA NÅGOT FÖR DU BOR JU INTE SÅÅ JÄTTELÅNGT ÅT HELVETE!


Önskar alla en fortsatt ful jul ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0