Vad är det för dag idag?


Jag hatar Adam Kämpe idag
vet ni varför?
För det är hans födelsedag, och det betyder att det måste vara den lyckligaste dagen i hans liv nu
Jag önskar det var min lyckligaste dag i livet, men istället ligger jag här med gårdagens trötta smink och saknar min telefon som kom på villovägar igår. Jag vet vart den är men ändå jobbigt ju
Allt är Adams fel
Jag kom på livets gåta
Det finns bara en viss mängd lycka på jorden
och eftersom Adam är myndighetslycklig idag så kommer måttet på hans lycka göra att det inte finns mycket lycka över till alla oss andra.
Om någon är det minsta olycklig där ute, kom ihåg då att det är Adams fel

Vidare blir det fruktansvärt jobbigt att hata Adam, för när man fyller år måste man älskas av alla. Det blir jätteknasigt för man både hatar och älskar Adam på en o samma gång.
Adam jag hatar att jag måste älska dig, och därför blir det svårt för mig att skriva dom här tre orden till dig. Orden har jag hållt inne ett bra tag nu men jag känner att det är dags att få dom sagda. Dessa 3 ord är dom man förknippar med lycka och äkta kärlek, det är den här meningen som ger folk över hela världen rysningar. Det är dom viktigaste orden på jorden.















































Käraste Adam: 




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0