Sista måltiden

Man kan tro att min sista måltid bestod av oblat och vin, där jag utjöt min kropp och mitt blod i Jesu namn. Men icke. Jag åt min potatisgratäng och mina mackor (kolhydrater är så jävla nyttigt) och inte fan delade jag med mig. Sådan ska den vara, sista måltiden innan man föds på nytt ♥

SÅHÄR TAGGAD ÄR JAG PÅ MIN FÖDELSEDAG!!!!!!!!!!!!!!!!


(seriöst, jag gör det här till en större grej än en 5-åring skulle gjort.. men ni fattar inte hur det gångna året har sett ut för min del.. har i princip bara umgåtts med Jonna och Saga bara för att alla dratt till krogen :S:SS:SsS:Ss:SSs.:::Ss.S:s:S:S:S)

Kommentarer
Postat av: ZAK

själv tycker man att du har 100% rätt inställning :)

2011-12-15 @ 13:32:10
URL: http://typeelikeagirl.blogg.se/
Postat av: MARCUS L

hahah, lät ju verkligen som att du inte ville umgås med dom. hahaha

2012-01-22 @ 17:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0