Nu gaddar de ihop sig mot mig också




Nu duger alltså inte hatet som dolde sig bakom gårdagens lucka i Fulkalendern, kommentatorerna påstår att det inte är något att klaga över. Grejen är att jag redan "förtidsbloggar" och gör dessa berömda tidsinställningar, men tiden springer iväg och jag måste ändå blogga konstant känns det som. Lid med mig. Känn frustrationen. Jag har tidsinställda inlägg varje dag fram till den 20 December som det ser ut nu, men har ändå minst en bloggning om dagen att se fram emot. Anledningen får ni på torsdag <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

PS, hatar er för att ni klagar, och vadå stekt ägg?

Kommentarer
Postat av: Allvetaren

Vet du inte vad ett stekt ägg är?



Var inte oroad, du är inte ensam! Här är följer ett recept på hur man gör, och vilka ingredienser man behöver! :D



http://www.coop.se/Recept--mat/Recept/s/stekta-aegg/

2011-12-12 @ 16:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0