Lika bra ni tar över bloggen om det ska vara så jävla noga



Hahahaha seriöööst jag äger mig själv, jag skriver hur fruktansvärt mycket jag hatar särskrivning, och sedan upptäcker jag en kommentar som påpekar det faktum att jag själv särskrivit pepparkakor. HELVETE VA ÄGD!!!



Sen måste jag bara be ett otroligt Justin Bieber-fan om ursäkt för att lucka nr 1 i Fulkalendern kan ha missuppfattats och ansetts förolämpande. Det är en tjej vid namn Jullan som påpekat att jag behandlar Selena Gomez orättvist, och det var ju absolut inte min mening :) Besök Jullans blogg genom att trycka på länken, hon skriver en massa om Justin Bieber och bloggen är fullproppad med bilder på honom och Selena. Rekommenderar alla att droppa en visit!



Ska tänka på det i fortsättningen <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla komentaren http://mybelibieber.blogg.se/2011/december/ta-fram-skridskorna-jelena.html?_tmp=c43bb492fd61d3b0c1b8ab57f7af86ae54a5fb91

2011-12-12 @ 19:44:14
Postat av: Jullan

Tack:)

2011-12-16 @ 18:44:34
URL: http://mybelibieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0