Julkalendern man inte vill vara med i

Japp, ni läste alldeles rätt! Idag (inatt (nu)) invigs alltså Inadequacys alldeles egen julkalender, som jag så fint har döpt till:
I Fulkalendern 2011 kommer jag varje dag låta er ta del av saker och personer som jag hatar. Jag ska säga fula saker om dom (därav namnet fulkalender) och helt enkelt utförligt förklara för både dom och er varför jag hatar dom. Låt inte leendet på bilden lura er, jag är en människa med mycket hat inom mig!!!!

__________________________________________________________________________________________________________
Fulkalenderns utseende har jag slipat på i en evighet och jag är ytterst übernöjd med resultatet! Datumen som är av lite större betydelse har jag valt att göra röda.



Bilden som jag har delat in i 24 delar är ursprungligen inskickad av en mycket trogen läsare. Denna b-rud skickade in bilden som ett tävlingsbidrag för ett tag sedan och det är med hennes tillåtelse jag använder den som motiv på min fulkalender. Som tack finns hon nämnd på banderollen längst upp i inlägget: "I samarbete med Maria Borg". Hon kommer dessutom att få en liten extra ledtråd på nästa rebus som kommer upp i bloggen för att jag vill visa min enorma tacksamhet!

_____________________________________________________________________________________

Såå, första December är det alltså, och dagens hat går till....



Selena Gomez!
Jag hatar Selena Gomez. Selena Gomez är 19 år och hon är myndig. Det är inte jag och därför hatar jag Selena. Selena är dessutom världens snyggaste brud. Det är inte jag och därför hatar jag henne. För de som inte vet om det så har Selena dejtat Justin Bieber. Det har inte jag och därför hatar jag Selena. Jag älskar Justin Bieber och därför är Selena ett hot för mig. Jag hatar Selena Gomez av hela mitt hjärta.






Kommentarer
Postat av: Jullan

Om du älskar Justin så gillar du henne med!

Hallå hon får väl dejta vem som helst utan Du ska hata henne!!

Tänk på vad säger och skriver tjejen!

2011-12-01 @ 16:13:05
URL: http://mybelibieber.blogg.se/
Postat av: Maria Borg

Grymt inlägg! Sitter och smårler för mig själv här borta ;) keep it up!

2011-12-01 @ 21:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0