Ett betydelsefullt datum har tillkommit

Man har upptäkt ett fel beträffande Inadequacys Fulkalender, nämligen vad gäller den uteblivna rödmarkeringen den 17:e December. Datumet borde vara rött eftersom det ur min synvinkel indikerar på en viktig händelse, något betydelsefullt. Den 17:e December fyller Adam Kämpe år, och eftersom han kommer finnas så troget vid min sida när alla mina andra vänner har tröttnat på krogen så är givetvis hans myndighetsdag av högsta möjliga intresse för mig. Adam, din födelsedag är en röd dag enligt min kalender, men eftersom jag är förbannat jävla helveteslat så tänker jag inte göra om någonting utan för att visa min uppskattning så kommer du att vara Dagens hat på din födelsedag. Hate you Adam <3

På den här bilden är Adam inte 18 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0