8 December

Tjo uggly peopleeeeeee! What up? Idag är det en vecka kvar tills jag fyller år, vilket betyder att det idag är min storebrors födelsedag. Kul för honom
Idag ska vi hata Saga Christiansson, och jag ska minsann förklara varför.
Saga är min klasskompis och kompis. Saga tror att hon är cool bara för att hon har fyllt 18 och har vart på alla coola coola krogar och det ska man hatas för. Innan blev jag och Saga gemensamt mobbade i klassen, men nu har hon alltså lämnat mig ensam och entrat vuxenvärlden. Därför ska ni alla idag reflektera över detta och inse att Saga är en människa som är ond. Hon är faktiskt det.
Se bara hur hon kollar snett på mig............................jädra Saga
.................blängarN

Kommentarer
Postat av: TheImprobableOne

I know you hate me xoxo Evil Girl

2011-12-08 @ 17:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0