7 December

Lucka nummer sju döljer ett enormt hat mot:
Rökning!
Gårdagens hat kanske var lite grovt, så jag tänkte kompensera lite genom att hata rökning, för det är ju meningen att man ska hata det.
Rök luktar illa och man får cancer av det, fett onödigt! Dessutom så skulle jag aldrig kunna vara en trogen rökare även om jag ville och försökte! Jag hatar nämligen kyla mer än jag skulle kunna älska något annat. Jag skulle alltså dö av röksug under vinterhalvåret därför att jag inte under några omständigheter skulle kunna få för mig att vara utomhus med händerna någon annanstans än i fickorna eller i mina extremt fula lovikavantar.
Jag är dessutom alldeles för snål för att röka, jag menar, jag lackar sönder och får ångest om jag betalar en 10 kronors cheeseburgare på donken med mina egna pengar och bara tanken på ett ciggpack för typ 50 cash får mig att vilja låsa in mina pengar i ett kassavalv och svälja nyckeln.   

OBS! Jag är seriös med mitt oöverkomliga hat mot kyla, jag skulle nog inte kunna rädda mina framtida barn från att bli kidnappade från en lekplats om jag var tvungen att gå ut i snö och äckel. Tragiskt, men jag lovar det är sant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0