6 December

Godmorgon era fulingar! Såhär en ljuvlig tisdagmorgon innan mitt Matte D-nationella så tänkte jag ge er dagens hat, och eftersom helgen som just passerat innebar ett rent jävla helvete för mig så vill jag beskriva mitt hat mot bakfylla!
Alla som är bakis ser ut såhär:
Då mår man skit på riktigt. Men det hatiska med det hela är ju att folk säger att "man mår som man förtjänar". Men om man är asfull så har man förmodligen SKITKUL, och då fattar jag inte riktigt varför man förtjänar ett helvete dagen efter för den sakens skull. Det är ju bara det sjukaste ordspråket som finns.
I lördags vaknade jag hos Saga. Spydde lite, sörplade i mig yoghurt på det minst feminina sättet du kan föreställa dig. Åt lite toast. Spydde upp allt igen. Hatade mitt liv i typ 2 timmar med pannan tryckt mot Sagas fönster för att det var svalt. Spydde lite till och sen ytterligare en gång. Trodde jag mådde SKITBRA sen så började immitera folk och köra charader för Saga, Jonna, Joel och Anton. Sen kom Långe Patric och vi åkte till Donken och vips så blev jag åksjuk hihi. Han fick stanna bilen påväg in på parkeringen så jag kunde gå ut o spy medan 3 Idolbilar åkre förbi. WOHOO. Sen köpte jag Happy Meal, blev hämtad av mamma, sen sov jag i hundra år innan jag kunde leva mitt liv igen. Sen blev jag falskt anklagad för att ha spytt PÅ Patrics bil. Inte i den utan på den alltså

JAG FÖRTJÄNADE INTE DET HÄR. JAG HATAR BAKFYLLA.

PS. Det var inte jag som spydde på bilen, och även om det hade vart det så gick det ju bort i biltvätten. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0