5 December

Idag är det alltså redan 5:e December, FATTAR NI HUR SNART DET ÄR DEN FEMTONDE?! 10 jäkla dagar. 10 * 24 timmar, 240h. cpcpcpcpcpcp TAGGEET! Och sen kommer julafton inte långt därefter, vilket på ett ganska tragiskt sätt leder mig till det femte hatet i årets Fulkalender..
Peppar kakor måste ju vara det konstigaste som finns, vem fan kom på dom egentligen? För det första så är som starka och fräter i munnen, och dom innehåller ju inte ens peppar. Vad hände där liksom? Dessutom så känns det jävligt bakåtsträvande att ha dom i ugnen eftersom alla vet att degen är godare.. VÄRDELÖSA MÄNNISKA TILL ATT KOMMA PÅ EN SÅ  DUM SAK SOM PEPPARKAKOR!!
Det jag hatar mest med pepparkakor är att jag äter dom ändå, trots att dom är starka och fräter, och trots att degen är godare. För jag har lärt mig att man ska vilja äta saker som klassificeras som "godsaker", och därför äter jag negergummorna och negergubbarna, bara för att det är meningen att jag ska gilla dom. Hata dom jävlarna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skills att särskriva pepparkakor där på rad 1. Jag blev imponerad.

2011-12-05 @ 15:32:33
Postat av: maria borg

man hade peppar i den förr i tiden serru ;)

2011-12-05 @ 18:53:12
Postat av: Anonym

Vilken söt gullröv . Du är apsnygg!

2011-12-05 @ 20:19:32
Postat av: Hanna - Utanlikhet.

Jag hatar pepparkakor! Bara så att du vet vart jag står i den frågan.

2011-12-05 @ 22:47:00
URL: http://utanlikhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0