20 December



Dagens Fulklapp följer i gårdagens spår

för visst är sommaren den bästa tiden på vårt år

Jag vägrar att på er lägga kontanter

så ni får helt enkelt inte förvänta er några diamanter

Istället får ni resterna ur min garderob

för kameltå det har ju varenda N00b

Självklart är det det som även du önskar dig

därför ska du genom denna vinst få hjälp av mig

Allt du behöver göra för att vinna denna tis-dag

är att gissa hur många läsare jag kommer ha idag

Antalet unika läsare är siffran jag vill ha

varken du eller jag vet svaret än på ett tag

Den som kommer närmast blir Fulklappsinnehavare nummer 1+5

så låt oss se vem som detta fina pris kammar hem!




Kommentarer
Postat av: maria

Hmm...jag gissar på 84 st! :)

2011-12-21 @ 14:35:18
Postat av: Julia

mellan 70-120 ?

2011-12-21 @ 18:28:22
Postat av: oxi

gissar på 22!

2011-12-23 @ 00:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0