16 December; SLUTSPURTEN







Idag mina käraste läsarvänner

ska vi se vem som mig bäst känner

Den som Fulklappen idag vill vinna

ska under dagen att kommentera hinna

I kommentaren ska två namn stå

namnen på de tjejer jag litar mest på

Så tänk nu efter och försök att klura

så utlovas något pepprigt till den som jag ej lyckats lura.

Den som har svårt kan bläddra i arkivet

men jag gissar att många tycker svaret är givet

Vad tjejerna heter bör en trogen läsare ha listat ut

annars är ni väl i huvuet helt slut

Så kom igen nu och släng iväg en kommentar

och kom ihåg, det finns bara 2 rätta svar!





Kommentarer
Postat av: danny d

mammsen din och jonna?:D tror jag har gjort det igen woohoo

2011-12-16 @ 16:17:03
Postat av: Smarre

Jonna och Saga gissar jag på iallafall!

2011-12-16 @ 17:06:03
URL: http://nattstad.se/smarre
Postat av: Anonymus

jonna o clara

2011-12-16 @ 19:28:04
Postat av: Hanna - Utanlikhet.

Jag gissar på dig själv och ditt alterego... Eller?

2011-12-17 @ 14:21:31
URL: http://utanlikhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0