17 December; SLUTSPURTEN


Dagen till ära är jag troligtvis bakfull

och har ingen lust med tävlingar och sånt krusidull

Idag deltar ni genom att bara kommentera

imorgon klockan 10 kommer jag vinnaren presentera

Så skriv bara ditt namn och din E-mailadress

så får jag enkelt tag på dig utan massa stress

Glöm ej att på Facebook gilla Inadequacy.blogg.se

annars vägrar jag att dig en fulklapp ge.................................................................

Adam Kämpe som dagen till ära blir myndig

kommer i dagens tävling inte behöva vara fyndig

Han kommer tackas för att under en tid ha varit Inadequacys högra hand

Genom att erhålla halva Fulklappen, detta händer fan bara ibland!!

Puss och hej och grattis Adam lille

idag är din dag och du är en suverän kille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0