14 December

Den 14 December 2011. Dagen före den viktigaste dagen på året.. dagen som kommer att symbolisera en förändrig i mitt liv, början på en tid då allting blir så mycket enklare och en tid då livet blir värt att leva. Idag är det den sista dagen jag vandrar längs gatorna värdelös, och jag kan därför inte dela med mig av något hat mer. Jag är alldeles tömd på onda tankar och hatiska helvetesönskningar, så det här blir den sista dagen i Fulkalendern där jag delar med mig av ett hat. 

Imorgon inleds SLUTSPURTEN i Fulkalendern 2011, ett 10 dagars event som innehåller en ny överraskning varje dag. Mer info om SLUTSPURTEN kommer imorgon, DETTA VILL NI INTE MISSA!!
Mer kärlek åt er era fula jävlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0