13 December

13 betyder otur. Otur är orättvist. En annan sak som är orättvis är det faktum att vissa har jättelätt att bli fula på bilder. Jag driver en blogg som i princip bygger på att jag ska vara ful, men jävlar vad jag får kämpa för att bli det :( Helvete vad jag hatar det.... kolla bara hur mycket jag tar i och kämpar







HATA ATT JAG ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT JÄVLA SNYGG!!!! DET FINNS FAN INGET JOBBIGARE ÄN ATT VARA SÅ SNYGG SOM JAG, JAG LIDER VERKLIGEN OCH HATAR DET SÅ FRUKTAVSVÄRT MYCKET!! HATA ALLA FULA MÄNNISKOR, LÄR MIG ALLT NI KAN SNÄLLA HATAR ATT VA SNYGGAST PÅ JORDEN :((((:(:(:(:(:(:(:(((


Idag kära läsare, vill jag att ni hjälper mig hata dom, så de förstår att jag verkligen behöver deras hjälp att bli ful! HATA MITT PERFEKTA UTSEENDE!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anton Geijersson

Du behöver inte känna så om ditt utseende Ellen, du är jätteful, jag lovar <3

2011-12-13 @ 18:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0