12 December

Troligt vis så är sär skrivning är mitt hat objekt number one, hatar det mer än hemma kvällar!!! Egentligen behöver jag nog inte ens skriva ett blogg inlägg om det, för ALLA normala människor LÄR tycka det är as jobbigt... alla som sär skriver borde köns stympas sick sack och spolas ner i en toalett stol. Det borde vara in skrivet i den nya skol lagen att alla som sär skriver på in lämningar får betygs varning och blir ut visade från under visningen och ut slängda ur klass rummet omedel bart

HELVETE VAD JAG HATAR SÄRSKRIVNING!! ÅÅÅH BARA FÖR DET SKA JAG RENSA MINA FACEBOOKVÄNNER IDAG! ALLA SOM JAG SER SÄRSKRIVER EN STATUS IDAG TAR JAG BORT, SERIÖST PASSA ER JÄVLIGT NOGA!

Kommentarer
Postat av: Hanna - Utanlikhet.

HAHAHA SÅ JÄVLA RÄTT, ELLEN! Det kan vara det värsta som finns.

2011-12-12 @ 13:42:46
URL: http://utanlikhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0