Universitetsfeber

Kikar runt på Göteborgs Universitets hemsida och läser om olika program, och jag tror snart datorn blir fuktskadad av mitt dreglande.. jag önskar att jag kunde stanna tiden och hinna läsa 4 stycken 3-åriga program för jag kan verkligen inte välja!! Men att spendera 12 år på 4 kandidatsexamen och sedan ytterligare 2 år på ett masterprogram känns jääääävligt drygt så jag skippar nog det. Dom programmen jag är kär i för tillfället är:

* Matematikprogrammet, 180 hp

* Marina vetenskaper, kandidatprogram, 180 hp

* Molekylärbiologi, kandidatprogram, 180 hp

* Kemi, kandidatprogram, 180 hp

Och masterprogrammen jag vill gå efter kandidatsexamen är:

* Systembiologi, masterprogram, 120 hp

* Master programme in business creation and entrepreneurship in biomedicine, 120 hp


Ååh spola fram tiden jag vill ta studenten NUU!!!!





Haha frästen, läste en rätt lam grej på matematikprogrammet. Det tredje året får man välja inriktning och alternativen är Matematik, Tillämpad matematik och Matematisk statistik. DET ÄR JU FÖR FAN SAMMA SAK ALLTIHOPA!!!! hahahah snacka om att jag hade fått beslutsångest



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0