Tävlingen fortsätter!

Har fått in en del gissningar på "text-rebusen" men ingen har varit rätt ännu. Jag avslutar tävlingen på söndag eller måndag, beroende på hur död jag är på söndag efter att ha jobbat fre-lö-söndag. Här är CP-dåliga bilder på skorna, webcam 4lajf<3. Dom är rätt stora dock (39, därför jag säljer dom, i princip oanvända), men skadar ju inte att vinna ett par att ha på skohyllan haha? 

Om någon vill vara säker på att få dom så säljer jag dom för 200, och säger man till innan sön/mån så har man dom garanterat om man är först att vilja köpa. Nypris var 649:-, men dom har ju ett halvår på nacken HEHE
Originalkartong medföljer såklarrrt

edit: man får tävla med olika svar i olika kommentarer!

Kommentarer
Postat av: nina

vart fan är renushelvetet då?:(

2011-08-27 @ 14:49:59
URL: http://ninahanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0