Lager 157

Som ni ser så köpte jag typ ingenting där, allting var verkligen bas-grejer så jag traskade ut därifrån med enbart 3 grejer i påsen:

* Lakan (tunika)
* Benpolering (lacktights)
* Converse (äkta för 400 spänn, VÄRT! som mamma betalade iofs)

Kilklackarna köpte jag på Scorett utanför Lager och dom är såhääääääääääääär sköna och såhääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär snygga, åh dör vill ha dom jämtjämtjämt!


edit; baggy-chinosen på sista bilden samt smyckena är gamla som gatan.
så hejdå

edit # 2; jag skulle fan pissat på skyltjäveln. om inte scorett hade kirrat den snygga räddningen

Kommentarer
Postat av: Linda Ström

Love the whole outfit girlyyy :D

2011-08-03 @ 01:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0