DEEEEEEEEEEE va de värsta!!!!!

Min hund är hermafrodit, eller nej jag menar intersexuell


Wikipedia says:
Hermafrodit är en individ som är tvåkönad. Ordet hermafrodit kommer av de grekiska gudarna Hermes (man) och Afrodite (kvinna). När det gäller människor används istället begreppet intersexualism (ja min hund är mänsklig) när man talar om personer med oklar könstillhörighet, eftersom det finns en viss uppfattning i samhället om att ordet hermafrodit kan upplevas som kränkande eller nedvärderande.
Ellen says:
Nå, varför är min hund intersexuell? Jo, för att det är en tjejhund, men ibland kissar den som en killhund. Vi har en killhund också, som ser likadan ut. Jag trodde jag hade tagit killhunden först. Det hade jag inte alls det. Jädra hundparvel tänkte jag då och drog kopplet hemåt.


Min killhund Iwan



Min tjejhund Mowa



Googles fjärde bild på sökresultaten för "intersexuell"



Edit: Hundjävlarna får inte vara i soffan egentligen

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; jaa det måste man :))

2011-08-05 @ 11:22:14
URL: http://saandragustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0