'Cause you're skitbra

Har bloggat i drygt ett halvår tror jag, men aldrig under hela den tiden har jag fattat att nya kommentarer försvinner från förstasidan (när jag loggar in på blogg.se) efter ett dygn, även om jag inte har loggat in och sett dom! Detta har i sin tur resulterat i 4 möglande kommentarer som i till följd av min ovisshet inte publicerats. NU KÄNNER JAG MIG COOL IGEN, TÄNKA SIG VAD 4 MENINGSLÖSA KOMMENTARER KAN GÖRA FÖR ETT LITET FLICKEBARN
Jag har letat igenom hela youtube efter en bra version av låten jag lyssnar på just nu, men det är fanimig omöjligt och sånt blir jag cp-sur på. Då kan jag varken ladda ner den eller ladda upp den här, vilket är riktigt jävla fittigt. Så nu är alla vänliga och loggar in på Spotify, söker på DC talk och väljer låten in the light. Om man trycker på DC talk bland hitsen så är det den översta låten. Tror jag. Åh den är så bra och jag blir så glad av den

Kommentarer
Postat av: LINN

mongo. kopiera länken på spottan då.

2011-08-24 @ 14:04:11
URL: http://delfinbiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0