Svar på era förbannade frågor # 3

10.
Svar: I regel kan de inte det, det har iaf jag fått lära mig. Men sen har vi ju alla jävla barnprogram och filmer som vrider till små barns hjärnor och får dom att framstå som totalt efterblivna



Nämnvärt är väl även det faktum att man, om man vill kunna flyga, bör skaffa sig luftsäckar. Det har fåglarna, vilket möjliggör syressättning av blod även vid utandning. Därigenom erhålls effektivare ämnesomsättning och energiutvinning som gör att dom pallar med fluxiflaxet



11.

Svar: BRA FRÅGA! Själv har jag ingen lust att mäta den, den skulle bara vara äcklig och fylld med en massa mat och skabb! Men en fullvuxen tunntarm är cirka 6 meter lång och plussar man på tjocktarmen på det så blir det ungefär en meter därtill. Så vi kan väl i mitt fall dra till med en generös 6-metare på väg mot en sjua. Hoppas svaret var lagom detaljerat <3<3<3<3<3





12.

Svar: Skolans kycklingbaguette, det är grejer det ♥



13.


Svar: Har blivit inbjuden dit varje år sedan jag var 5 bast men har tackat nej varenda gång. Det räcker gott och väl att jag är så känd som jag är nu, jag behöver inte en massa falsk publicitet för att vara på topp serru. Så ligger det till, promise


Kingen utan K posar som få

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0