Svar på era förbannade frågor # 2

5.
Svar: Jonna förfan sluta fråga interna frågor som ingen annan fattar ändå.. JAG HADE GODISFÖRBUD EN GÅNG MEN GLÖMDE BORT DET OKEJ SÅ NU VET ALLA






6.
Svar: Det varierar, men mitt "minst besökare"-rekord de senaste 30 dagarna är 14, men jag tvivlar starkt på att alla som råkar klicka in faktiskt läser, så det var ju lite deprimerande.


Bäst de senaste 30 dagarna var 142 besökare, och jag LOVAR att det är för att jag hade ett inlägg med 5 dagens fuling-bilder då....

Den blåa kurvan visar antalet unika besökare (en besökare per IP-adress registreras), medans den röde jäveln visar sidvisningarna




7.

Svar: Det beror på vilken buss det handlar om. På 29:an så är 2-platsen längst fram till höger (relativt färdriktningen) bäst för där sitter alltid jag och Viktor.
På stadsbussar är det knepigare, jag sitter nästan alltid där man ska ha väskorna (eller vad det nu är till för), där det brukar vara metrotidningar framme i bussen. Älskar att åka buss när det är lite halvfullt för så blir det inte så konstigt att jag sätter mig där. Om bussen nästan är tom kollar folk på mig och undrar varförihelvete jag sätter mig där när det finns massa plats. Jag känner mig cool där okej







8.
Svar: Bra fråga! Det beror lite på smörets konsistens, och på vad jag har för smörkniv. Om smöret är mjukt så kan min biceps inte hålla sig ifrån att göra gropar, det bara blir och det är för ansträngade att låta bli. Om det är hårt så blir jag glad för då känns det inte som att smöret är så gammalt, då vill jag vara snäll mot smöret och då gör jag i regel ingen grop. Om jag tar smör med en vanlig äta mat-kniv ökar risken för gropar med cirka 27,45%, medan en riktig smörkniv är ett bättre val om jag vill unvika groparna.




9.
Svar: David Davve Kallin, du är så jäkla förutsägbar.. Inga använder ordet "fittigt" lika flitigt som du och jag när vi smsar, och du har klagat på mitt bloggnamn i flera månader din fitta. Ärligt talat så börjar jag hålla med dig. Bloggen skulle egentligen vara seriös hade jag tänkt från början, men ah, vi ser ju hur det gick.. MEN DÅ KAN DU JU LÄRA MIG HUR MAN BYTER BLOGGNAMN OM DET ÄR SÅ JÄVLA FITTIGT!
Seriöst, om någon vet hur man gör, let me know! Många klagar på att det är svårt att komma ihåg inadequacy och man vill ju inte bli känd som "världens största bloggare vars bloggnamn ingen kommer ihåg", det verkar så onödigt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0