Svar på era förbannade frågor # 1

1.
Svar: Länken du angett som URL går inte till någon blogg, vilket lämnar mig utan en blogg att undersöka. Åh jag vet inte om jag gillar din blogg ju :(:(:(:(:(:((((:(:(:((( palla att första frågan skulle vara så jäkla klurig





2.

Svar: Hej Hohuhu, jag är oerhört lättroad och uppmärksamhet drogar sönder mig, så det förklarar nog gladheten! Mina klasskompisar Johan (båda heter johan) brukar kalla mig Attention hoe, och det är helt OK för mig! Utseendemässigt måste jag dessvärre hänvisa till en sida som tydligt ger svar på din fråga, som egentligen handlar om genetik och ärftlighetslära. http://www.barnfamiljen.com/templates/article.asp?id=3370





3.

Svar: Hej Jonna! Trevligt att även du har hittat hit med en trevlig fråga. Jag rakar inte mina håriga nektariner, men jag lyckades minsann lura dig att jag gjorde det för en sisådär 2 år sedan eller något. Kul att du drog upp det, wonderful.




4.

Svar: Markus Ahlberg, läs mer här







Nu pallar jag inte mer, tar dom övriga hundramiljontals frågorna senare! Om du är efterbliven och har kommit på en följdfråga eller en helt annan fråga så kan du trycka här och komma till frågestundsinlägget!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0