Spring som vinden butterfly

Bloggen, jag har en sak att berätta. Jag tror gudarna har något emot Forserum idag, det är som att de vill vifta bort oss. Att vara utomhus känns som att befinna sig i en orkan, det gäller att hålla i sig för allt man är värd (jag höll jättehårt)!
Jag var duktig, jag sprang som attan

Mitt linne ville inte hålla sig på plats utan flög nästan av hela tiden. Men det gjorde inget för jag hade inget emot att visa min finfina sport-bh som jag fortfarande är så kär så kär i.
Det var ju lite mindre kul att det blåste upp som en ballong vilket gjorde att jag såg ut att vara megatjock på det mest osymmetriska sätt jag någonsin varit med om

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hejsan :)
vart har du köpt den där tröjan ? :) den var ju jätte snygg och bra och ha när man är ute och går typ :P

2012-07-25 @ 20:48:20
URL: http://neeablomberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0