OK har slutat mensa nu

Förlåt om jag överdrev lite innan, men lite fittiga är ni..
På tal om det, Vi har en vinnare i rebustävlingen!

Rebusen var denna:


, och kändisen som åsyftas är ingen mindre än HARRY POTTER (hairy + pottor = Harry Potter)
Dom dummaste gissningarna var "Lady Gaga" av Jonna och "Pottfrilla" av Elin. SEN NÄR ÄR POTTFRILLA EN KÄNDIS?!?!?!

Den enväldiga segraren i den här tävlingen är ingen mindre än min gamle gode barndomsvän Tobias Helgesson!
Helge och jag, we go way back! Vi är inte bara grannar, utan har även gått i samma klass i snart 20 år, det är helt sjukt vad tiden går fort...
Hursomhelst, Helge är en go prick och det här är vad som kommer fram om man googlar hans namn med Ä
GRATTIS!!!!!!!!!!! :D Som sagt vinner han inte ett skit dock



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett engelsk-språkigt tv-program? Äger du ett husdjur som varit med i någon tv-reklam? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-20 @ 11:19:40
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0