Ny kategori, KOLLA IN DEN PÅ DIRREN!

Bäste läsare, du har väl inte missat att det har kommit upp en ny kategori här på bloggen?! De kategorierna som finns i nuläget är:
  • Allmänt; tråkigaste jag nånsin hört vaffan
  • köpa, köpte, köpt; saker jag införskaffar mig, dvs alltifrån frallor och festis till miniräknarbatterier. Även endel kläder och sånt trams
  • Lyssna eller dö; Kategorin där världens bästa bloggare tipsar om världens bästa musik i världens bästa blogg
  • Lär känna mig på 30 dagar; Den här blev totalt fail, jag hade ingen aning om hur tråkig den listan skulle vara och hur jäkla jobbigt det var att behöva tänka på den varje dag. Jag ska i sinom tid döpa om den till "Lär känna mig på ett halvår" eller kanske "Lär känna mig på ett år", har inte riktigt bestämt hur länge jag ska dra ut på det.
  • Svar på tal; Namnet säger väl sig självt, jag svarar på alla era frågor, och eftersom det i dagens läge inte är någon som frågar mig frågor så kommer jag snart dra igång en aktivitet som går ut på att jag frågar mig själv frågor som jag tror ni har och sen svarar jag på dom jävlarna. Kategorin är under konstruktion
Detta var alltså de gamla kategorierna, och den nya är:
  • Dagens fuling!; Ni som har följt min blogg ett längre tag vet redan om vad det här innebär, men jag drar visan en gång till just in case. Jag lägger emellanåt upp fula bilder, främst på mig själv men vi har än så länge haft en gäst. Känn dig fri att kommentera dagens fuling-inläggen och tipsa om fula miner så lovar jag att göra dom och visa er alla. Om du har en extremt ful bild på dig själv liggandes någonstans på datorn; tveka inte att skicka in den ([email protected]) så laddar jag upp den här tillsammans med din eventuella blogglänk!

    För den som är lite lost i bloggvärlden så kan jag meddela er om att kategorierna finns att hitta till vänster i bloggen, under "senaste inläggen"


Exempel på en Dagens fuling. Jag är i regel noga med att klippa bort eventuella övriga människor på bilderna, man vill ju inte dra dom med sig ner bara för att man gillar att göra sig själv till åtlöje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0