Jag tar den för laget

Ibland undrar jag hur min familj skulle klara sig utan mig, jag menar, det är ju jag som gör så att hela vardagen går ihop! Utan mig skulle det inte vara något liv i huset, alla skulle vara jättesams och alla skulle ha så fruktansvärt långtråkigt.. Om jag skulle flytta, vem skulle då bråka med min bror och smälla i dörrarna? Och vem skulle dom ha att klaga på för att diskmaskinen inte är urplockad? Vem skulle ta på sig ansvaret för att fixa till brödet som alla hela tiden skär SNETT?
Här ser ni en av de hundratals gångerna jag offrar mig för att brödlimpan i skåpet ska vara jämn..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag bara sökte på bloggar. Nej, jag har inga kontakter inom tv-branschen, eller vad tänker du på för något? haha.

Ha det bra!

2011-04-20 @ 18:38:09
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0