JAG HAR FÅTT KÖRKORT!!!

haha lol neeej jag fyller i december vad trodde duuuu egentligen?!
Men min käre vän Jakob har det, och idag efter skolan drog vi en sväng!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Först drog vi till Utsikten i Huskvarna, Olof höll på att ramla ner för berget men jag fick tag i hans arm precis i sista sekunden.. pheew
Sen drog vi hem till Saga och kollade på hennes valpar. Eller alltså hennes hunds valpar. Nio jävla stycken, så jäkla söta! Typ denna, satt mitt på röven, såg askul ut
Försökte hålla mig kortfattad för jag vet att ingen bryr sig, men nu är det över iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0