Ikea - dom super mig full

Igår var jag på Ikea en sväng och käkade/fikade lite med Saga och Maria, och ni anar inte vad som hände! Eller ah, om ni är smarta och läser rubriken så kanske ni har en liiiten aning.. Jag skulle ta vatten, som jag antog var i grejen jämte "läskmaskinen". Jag håller mitt glas under kranen, trycker på knappen, och ut kommer ÖL! Min reaktion blev "vaffan sen när är vatten gulaktigt, kolsyrat och skummande?!?!?" Jag smakade men hällde ut resten, så förbannat äckligt med öl!
Gissa vem som skrattade nonstop i en timme efteråt och höll på att missa bussen för hon inte kunde springa pga skrattattackerna

Kommentarer
Postat av: maria

I'm your 18th follower...just so you know!

2011-04-08 @ 18:50:41
URL: http://flygermedvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0