Herbivoren Ellen

Om jag vore vegetarian, vilket jag i och för sig aldrig kommer att bli, så skulle jag förutom grönsaker, frukter och potatisgrejer kunna tänka mig att äta en sak till. Jag förstår inte varför inte fler växtätare har tänkt på det innan, för det står ju ganska övertydligt på förpackningarna; FALUKORV INNEHÅLLER JU FAN TYP INGET KÖTT ALLS!!
Jag menar, 48 procent, DET ÄR JU FAN INGENTING! Det är ju typ så mycket kött som slinker ur kotuttarna ner i mjölkpaketet!

Har jag frästen berättat om anledningen till att jag inte klarar av att dricka ren mjölk? Det enda jag tänker på när jag ser mjölk är kotutte, det är det enda jag förknippar smaken av mjölk med. En kossas tutte har tappat ut det där blasket, usch


Kommentarer
Postat av: Helgesson

Du är ju gaaalen! Mjölk är ju det bästaste som finns!

2011-04-29 @ 16:37:22
Postat av: Linda Ströööm

Aldrig kommer att bli ? Om inte jag minns fel så var det en tjej vid namn Ellen Einarsson som var veggis i 7/8:an ? ;) hahah, remember ??

2011-04-29 @ 17:29:51
Postat av: Sara

Hej jag har en fråga har du aldrig varit vegetarian alltså aldrig någonsin

2011-04-29 @ 18:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0