Helt fel, men ändå så rätt!

Eftersom min främsta uppgift är att uppfylla era önskemål (lol, ofta jag bryr mig), så tänkte jag på order av er (läs: mig själv, på order av mig själv, ingen annan!) visa ännu en källa till min framgång! På Erik Dahlbergsgymnasiet är jag inte bara aktiv som matrådsrepresentant och Huvudskyddsombud för årskurs 2, utan jag är även med på ED:s hemsida all day every day, sju dagar i veckan står jag där i skitiga converse och håller i en E-kolv med jordgubbssaft. Tänk om jag hade haft timlön för det där...


Länk till sidan
Klickar man sig vidare till inriktningarna så hittar man mig posandes mot ett träd utomordentligt vackert, och under bilden finns ett citat som blev resultatet av "Jag har varit på studiebesök i Linköping" och "På ED:s yrkesdag var jag och kollade på Biomedicinsk Analytiker". Vad är ens biokemisk analys?!


Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Haha, ibland går det lite för fort i skrivandet.. Tycker att din blogg är väldigt underhållande, keep up the good (funny) work!:)

2011-04-20 @ 12:04:11
URL: http://modebypalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0