Helgens skandaler

Visst är det härligt med måndag? Vetskapen om att nästa helg befinner sig på det längsta möjliga avståndet och den eventuella ångesten efter allt som gått fel som hänger kvar sen den senaste helgen! Själv har jag ingen ångest inte, förutom att jag förlorade på poker i fredags samt att jag och jonna tvingades ingripa i ett mobbingdrama på facebook.
Tyckte jag var sjukt smart som checkade in som påkerkung på Iphonen, men det var ingen som fattade typ, så jävla besviken....



Mobbingen..
Jag tycker inte det är okej att till exempel skriva att man tycker att alla är söta förutom en person, eller att bjuda med alla utom en osvosv, och när jag ser sånt så är jag tvungen att ingripa annars är det dålig karma säger farbror Earl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0