Falska vänner som vill utnyttja ens kändisskap

Har under en tid nämnt "Jonna" ett par gånger i bloggen och därmed kanske gett er intrycket av att hon är min "bästa vän" eller något. Jag vill bara förklara så att alla förstår att så är verkligen inte fallet. Jag har på senare tid fått lära mig att skilja på äkta vänner och den falska typen, och jag är ledsen att behöva meddela att den här "jonna" dessvärre tillhör den sistnämna gruppen.
Hon har vid ett flertal tillfällen försökt få mig att nämna henne, länka hennes blogg och till och med skriva hela inlägg bara om henne, vilket ju alla förstår inte går. Bloggen handlar om mig, det ni vill läsa om är mina egenskaper och mina bedrifter, ni vill bara ha länkningar till min blogg och det är saker om mig ni vill veta. Blondinen verkar inte kunna få in det innanför hjärnbarken, och jag är därmed tvungen att ta avstånd från henne tills förståelse har inträtt.

Jag vet inte när, eller överhuvudtaget om, Bettan kommer att återvända in i min vänskapskrets, men jag ber er att ha tålamod och överseende med saken och om ni ser henne på stan så behöver ni inte attackera henne. Det här står mellan mig och henne, svart och vitt (svart är det goda), slå henne inte för bövelen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0