Dagens fuling + Nytt begrepp!

Jag hoppas att alla hänger med i svängarna för det tillkommer saker på bloggen lite då och då. Dagens fuling har inte bara gäst-begreppet utan nu införs även sekundära fulingar! Ibland när jag försöker beskära mina fulingbilder så är det vissa som envist linslusar sig fast på ställen som är avgörande för fulhetsidén med bilden, vilket tidigare alltså inneburit att jag antingen fått skippa den fulingen eller gå emot min policy om att fulingdrabba oskyldiga. Nu kommer dom här stackarna ha en egen kategori, och först ut i den är min käre låtsaspappa Mikklo!
För dom som har svårt att förstå innebörden av sekundära fulingar så är det egentligen bara ett sätt att kategorisera "bakgrundsjävlar". Och nej Mikklo är inte min låtsaspappa vi är bara buddies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0