Angående bloggpausen...........

Jag kände, precis som så många andra storbloggare, att jag behövde en liten paus från rampljuset. Lite tid för andra pengaindrivande arbeten osvosv. Men nu är jag alltså tillbaka från semestern, och jag ser på statistiken att ni har saknat mig utav bara fan!


Saker som hänt medan jag vart borta..:
  • Jag och Maria köpte varsin baguette i skolan, och upptäckte att jag (stumpen till vänster) åt rätt jävla mycket snabbare än henne (bjässen till höger)
  • Jag visade mina skills och skrev alla världens länder på tavlan i ett klassrum där vi låste in oss, skrev även lite pi-decimaler
Hahaha skojja ba det var Saga som skrev länderna.. ni borde veta att jag inte kan sånt vid det här laget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0