Ägglossning

HAR HAFT EN FÖRJÄVLIG KVÄLL!
Kom till jobbet, langade cheese till 93765743409 fyllon, slutade klockan 21:00, tåget gick 23:53. Jag insåg att jag hade glömt min jacka hemma, vilket gjorde att jag frös ihjäl 843t67283 gånger om. Insåg dessutom att jag hade glömt mitt buss-/tågkort hemma, och självklart stängde juneporten så jag fick pallra min iskalla röv bort till donken. Efter en och en halv timme mötte min bror upp sin stelfrusna isbit till lillasyster för att låna mig sitt busskort. Därefter drog han tillbaka till sitt festande vilket lämnade mig med ytterligare en timme att frysa ihjäl. Dog lite till på donken och gick sedan till tåget. När jag kom hem, nej då jävlar ska dörrn vara låst. 15 minuters plingande och X antal telefonsamtal senare kommer en jättenykter mamma och öppnar dörrn. Sen hände inget mer hemskt
Eller jo frästen milkshakemaskinen spottade milkshake på hela mig, och dom kommer dra 75 kronor från min lön för att jag glömde köpa en gratis vatten i måndags. 

Bilden är tagen alldeles nyss och jag är glad igen, det är helt sjukt hur lätt jag kan ändra mig. I skålen ligger 12 stycken godisbitschokladägg (därav rubriken), och dom ska jag gnaga lite på medans jag tycker synd om mig själv och kollar på Vampire Diaries. Imorgon ska jag till Viktor, det ska bli göödigt

HERREGUD, SKREV JUST TYP 20 RADER OM MITT RIKTIGA LIV, VAD SOM HÄNDER OSVOSV, THIS IS TURNING INTO A NORMAL BLOOOOOOOOG OH NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO



Kommentarer
Postat av: hej

Varför drog de av pengar för du hade glömt köpa gratis vatten?

2011-04-24 @ 01:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0