Idag svek jag min vän. Min vän förlät mig.

Min vän heter Jonna. I morse (25/12) sa hon en sak till mig. I kvällse (25/12 -> 26/12) glömde jag bort att det var hemligt, och sa det. Men min vän förlät mig. Jag blev så glad så glad över detta, att jag log, och sa: vad bra (jag skrev inte så bara för att det rimmade, det var verkligen så jag sa!). Men i alla fall. Sen pussades vi och blev sams igen. pheeeeeew. Det där kunde gott riktigt illa, ni ska bara veta vilket temperament den däringa Jonna har. Ojojoj vilket temperament.
Men nog om den fjanten. Nu ska jag sova, massor. Klockan är 04:41 och jag är riktigt stolt över att ha hållit mig vaken ända tills nu.
Gonatt. :)

Dagens citat går till Patrik förresten, han sa såhär: En dask säger mer än tusen ord.
Hahaha, shit vad jag garvade! Patrik är biff, jag ska minsann visa er någon dag.

Aja, ville bara säga det, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0