Glimtar av 2010

Enjoy!
Vi gjorde tequilashots
Vi drygade oss i Jönköping

Susie fyllde arton!

Midsommar :)

Falkenberg med 6-packet (Jag, Markus, Moa, Isak, Marcus och Jonna)!
Falkenberg!

Påsk!

Marcus/Johansson/Tosse/Paradise fyllde 17, och gjorde en faceplant i tårtan som jag och Jonna gjorde till honom!

Åkte till Falkenberg igen, fast med Linn, Joel, Saga, Olof, Jakob och David!

Jag och Linda (t.h) åkte till Eksjö och medverkade i Cazzi Opeias (t.v) musikvideo till låten Oxygen.
Bilden är ursprungligen från Smålandstidningen tror jag. Linda står till höger om mig!
(Det ser ut som att jag pillar mig i rumpestumpen. Men det gör jag inte. Hahaha.)

Jonna fyllde 16 och hade "tjej"kväll!

Min kusin Lukas döptes, av ingen mindre än min morfar (hans farfar).

Lejla och Julie hade 17-årsfest (maskerad)

Linda hade tjejkväll när hon fyllde 17, och temat var sommar!


Damn vad långt det blev.. nu får det räcka! Bilderna är absolut inte i ordning, utan allting är bara slumpmässigt taget så det är lite hullerombuller :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0