Den 26 december - Hos Ella

Heeeeej
Idag har jag vart Nässjö hos min lillasyster och hennes mamma (eftersom du är inne på min blogg så antar jag att du vill veta vad jag har för mig.).
Bonusmorsa och lillasyster, därja!
Jag fick världens finaste... grej, av Ella i julklapp! "jAG eLSKARD ej: jëtëmmyke eLLeN" , haha, sjukt duktig på att skriva ändå ju!
Jag tog på mig ansvaret för att lära Ella att åka skridskor.. för jag är ju så grym själv.. Himla kul att bli förbisvischad av 2 andra sexåringar, damn vad grymma dom var!
Om du tycker jag ser ut som en svullen potatis så skulle du sett innan jag gjorde den svartvit.. GASH!
Såååå heido

Kommentarer
Postat av: Ditt fan <3

Asså dahh, du är sååå snööögg!! Fortsätt att blogaaa, du är mitt idol!!! pUsssss //dit fan

2010-12-27 @ 01:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0