Dagens fråga # 1

Eftersom så många (inte en endaste jävel) har frågat hur jag ser ut när jag får ett skrattanfall, så tänkte jag att jag kunde vara hygglig och visa er en 3-stegsmall.

1. Först ser det ut som att jag har jätteont, som att jag lider på riktigt. Och samtidigt ser det lite ut som att jag snart ska spricka.


2. Här kommer kanintänderna fram, och av ren reflex flyger handen upp i ett försök att dölja dom. I steg 2 blir det även ofta så att jag illglor på något, och spärrar upp ögonen. Sånt är livet.

3. Här har min fantasi antagligen fått mig att tycka att det roliga är ännu roligare, och då kommer de rynkiga bulldogsögonen fram av ren förvåning över hur konstigt jag tänker. Nu tror du att jag har kommit till maximipunkten för min skrattcykel, men icke...

4. Vid det här laget har de flesta andra (förutom Jonna) slutat skratta, och då ser jag det som min högsta prioritet att få dem att skratta igen. Och det som ligger närmast till hands i ett sånt tillfälle är ju såklart att improvisera fram något som skulle få mig att skratta, till exempel en schysst min. Jag önskar att fler folk kunde göra så fula miner som mig. Vi skulle haft så kul tillsammans.

5. Minen gick inte hem, vilket resulterar i ytterligare lite pinsamhet från min sida, vilket i sin tur är anledningen till att jag vänder mig om. Vanligt för steg fem är också att jag får konstiga blickar från folk som börjar undra vad som är felet med mig. Grejen är att jag är sånhär. Mamma säger att det är helt OK.

6. Tillslut somnar jag, eller blir i alla fall väldigt trött. Det tar på min energi att skratta förstår ni. Damn vad trött jag blir. Haha. Det tragiska är att min humor blir ännu mer fucked up när jag är trött, men det tar vi en annan gång. Nu ska jag duscha! Hoppas ni tar till er av det här inlägget, det är vad jag skulle kalla... kunskap för livet. Ungefär.

Kommentarer
Postat av: :D

Guiden var ju skitbra :) Den överenstämmer ju precis med verkligenheten :D

2010-12-27 @ 21:51:20
Postat av: Ankan!!

Riktigt gött inlägg! :) jag ska nog börja följa denna bloggen asså! ;)

2010-12-28 @ 19:00:01
Postat av: Svar

Haha ja men erkänn!(:

2010-12-28 @ 19:00:36
URL: http://inadequacy.blogg.se/
Postat av: Svar

Ja Ankan det tycker jag du ska göra! :D

2010-12-28 @ 19:01:57
URL: http://inadequacy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0